1 [Fifa] Ultimate Team Dom Ago 04, 2013 8:28 am
Makaveli
Legendary
Ultimate team is a way for you to build "all-star" squads to play with online against other people. In the standard game you are used to you have to play example Barcelona vs Man United. In this game you are able to acquire players from various teams to build your own squad, so you could have Messi and Ronaldo on wing, Ibrahimovich(sp) at striker, Silva, Fabregas, Modric at MF, etc . . . all on one team. You can then take this team and play one on one games or special tournaments online or against the computer. The way you acquire players is thru packs (like baseball,football cards) and thru trading an Ebay like auction system. You get money for the packs by playing in games and trading your existing players on this auction system.
Bem, depois de me fartar da divisão 1, comecei de novo, com alguns 'objectivos' de modo a tornar isto mais divertido.
Na divisão 5, jogar apenas com um silver. O resto tudo bronze.
Na divisão 4, jogar com um mix Bronze e Silver.
Na divisão 3, jogar com um gold. O resto tudo Silver.
Na divisão 2, mix, gold e Silver.
Na divisão 1 faço a team à minha vontade.
O Silver escolhido, foi o Uche do Villareal :amen:Puta de deus. Não me lembro bem ao certo dos números, mas acho que tem 14 golos em uns 11 jogos. :amen:Comprei também bronzes de melhor qualidade. Depois da subida à divisão 4, comprei dois Silvers, um GK coreano, e o Kanu, DC do Liége. Vamos lá ver como me corre.
Última edição por Makaveli em Qua Abr 16, 2014 5:44 am, editado 1 vez(es)